Cykliczne dostawy artykułów na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Przysieku
Zaproszenie
Fundacja WERWA pragnie zaprosić do zgłaszania się wszystkie Podmioty Ekonomii Społecznej zainteresowane realizacją zamówień na potrzeby DDP (Dziennego Domu Pomocy) w miejscowości Przysiek, gmina Zławieś Wielka, województwo kujawsko - pomorskie.
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja WERWA
Rogowo 48
87-162 Lubicz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP: 8792694369, REGON: 368065572
Numer KRS: 0000691576
Zamówienie objęte są dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020 – EFS
Udzielanie zamówienia następuje zgodnie Wytycznymi z dnia 19 lipca 2017 roku w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości
Miejsce realizacji dostaw/usług: Dzienny Dom Pomocy w Przysieku, Parkowa 1, 87-134 Zławieś Wielka
Niniejsze ogłoszenie ma na celu wybranie Podmiotów Ekonomii Społecznej, które będą systematycznie zrealizowały (wg potrzeb Zamawiającego) następujące zadania przewidziane do realizacji w projekcie:
L.p |
Nazwa |
Jednostka miary |
Liczba |
Specyfikacja |
Uwagi |
1 |
Materiały do biblioterapii |
Komplet |
22 |
Książki - 10 szt. (literatura faktu, kryminalna, romantyczna, historyczna itp.) – Stan: nowe Krzyżówki – 20 stuk. Nowe Typu panoramiczne powyżej 200 krzyżówek/sztukę lub równoważne – Stan: nowe Prasa – Aktualna prasa – dwutygodniki, miesięczniki, kwartalniki z różnych dziedzin życia – Stan: Nowe |
Dostawy 1 kompletu comiesięczne do 31.10.2020 do siedziby Zamawiającego. Zapotrzebowanie składane będzie Wykonawcy w połowie każdego miesiąca na każdy następny miesiąc. |
2 |
Materiały do arteterapii i muzykoterapii |
Komplet |
22 |
zestawy do malowania i rysowania – (m.in.: bloki techniczne i rysunkowe, kredki, ołówki, farby plakatowe, pędzle itp.), Stan: nowe zestawy do decoupage – (m.in.: kartki kolorowe, serwetki kolorowe [różne wzory], kleje, nożyczki, różnego typu powierzchnie do naklejania itp.), Stan: nowe płyt z muzyką – (m.in.: muzyka relaksacyjna, muzyka klasyczna, muzyka lat 60`, 70`, 80` i 90` itp.), Stan: nowe drobne instrumenty muzyczne - (m.in.: flety, grzechotki, harmonijki, cymbałki, kastaniety, bębenki, tamburyna, trójkąty, itp.), Stan: nowe |
Dostawy comiesięczne do 31.10.2020 do siedziby Zamawiającego. Zapotrzebowanie składane będzie Wykonawcy w połowie każdego miesiąca na każdy następny miesiąc. |
3 |
Środki higieniczne i czystości na potrzeby DDP |
Komplet |
22 |
środków czystości do sprzątania łazienek, kuchni, jadalni i pokoi dziennych pampersów, mydeł, ręczników papierowych, chusteczek higienicznych, olejków zapachowych, oliwek do pielęgnacji, papieru toaletowego, wkładek dla kobiet i mężczyzn, kremów pielęgnacyjnych, nakładek na sedes, itd. |
Dostawy comiesięczne do 31.10.2020 do siedziby Zamawiającego. Zapotrzebowanie składane będzie Wykonawcy w połowie każdego miesiąca na każdy następny miesiąc. |
4 |
Prowadzenie zajęć plastycznych dla podopiecznych DDP |
Godzina |
240 |
Osoba prowadząca zajęcia powinna mieć: wykształcenie minimum średnie plastyczne, mile widziane uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niesamodzielnymi, w tym starszymi i z niepełnosprawnościami. |
Usługa wykonywana do 31.10.2020 w siedzibie Zamawiającego. Wymiar godzin - 20 h/miesiąc. Zamawiający wyznaczy terminy i godziny zajęć w czasie funkcjonowania DDP tj w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku |
5 |
Prowadzenie zajęć muzycznych dla podopiecznych DDP |
Godzina |
240 |
Osoba prowadząca zajęcia powinna mieć: wykształcenie minimum średnie muzyczne, mile widziane uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niesamodzielnymi, w tym starszymi i z niepełnosprawnościami. |
Usługa wykonywana do 31.10.2020 w siedzibie Zamawiającego. Wymiar godzin - 20 h/miesiąc. Zamawiający wyznaczy terminy i godziny zajęć w czasie funkcjonowania DDP tj w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku |
Podmioty zainteresowane realizacją cyklicznych dostaw/usług zapraszamy do kontaktu w celu przeprowadzenia negocjacji i ustalenia miesięcznej nieprzekraczalnej wartości zamówienia w danej kategorii kosztów.
Cenę brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia uwzględniać będzie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszty dojazdów/dostaw w tym wszystkie podatki i nie będzie mogła ulec zwiększeniu.
W cenie Wykonawca uwzględnić musi wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, przeprowadzonych negocjacjach oraz koszty jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena przedstawiona w ofercie musi być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do środy 31.10.2018 r. do godziny 11:00:
Zgłoszenia do rozmów negocjacyjnych zawierać muszą:
Dane Wykonawcy/Dostawcy zawierające Nazwę, Adres, Nr NIP, NR REGON,
Dokument potwierdzający status PES
Nazwę pozycji, którą Wykonawca chciałby zrealizować.
W razie pytań służymy pomocą zarówno telefonicznie jak i mailowo
Osoba do kontaktu:
Tomasz Jankowski
tel. 530 40 40 20